Varför en Bearded collie

image6Jag älskar håriga, lurviga djur att pyssla och mysa med så varför inte en äkta bearded collie? Bruttan är ju "bara" en halv. Sagt och gjort jag skaffade mig en, hon ÄR underbar! Men man ska inte ha bråttom i väg när man varit ute, inte heller vara pedant. Jag lovar att har hon inte hela, eller i alla fall halva skogen i pälsen när man kommer hem så kan man tro att hon har sopat grus och har nån slags behållare under magen som samlar upp allt och släpper det på golvet när hon kommit in. En dag hade jag väldigt bråttom, vi hade varit ute i snön och lekt. Hon ÄLSKAR snö fast det fastnar som stora bowlingklot i pälsen, typ 47 st på varje ben. Jag hade inte tid att duscha av henne, stackarn, jag tänkte att jag ställer för grinden så att hon inte kan hoppa upp i sängen, vilket har hänt. Klok tanke men icke fungerande. När jag kom hem va grinden vält och sängen såg ut som om minst 2 vuxna hade kissat i den. Hädan efter lägger jag grinden PÅ sängen.

Kommentarer
Postat av: lotta

men vilken fin blogg siwan! du kan det här med datorer du!!o bilderna är så fina kram kram

2008-04-11 @ 12:49:38
Postat av: carina ö

otroligt vacker bild på otroligt vacker hund.kram

2008-05-16 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0