18/8


Madde är en riktig bästis, frågade i helgen om hon kunde lösa mig lite tidigare i dag för jag skulle på hundkurs. Ja a det kunde hon. :-) Ja jag har ju slut på semestern nu. Och precis som i fjol så blir jag sjuk, helt otroligt, måste vara psykosomatiskt??? Det va skönt att hon kunde komma och bra för då slipper jag karensen. En stilig man satt i ass rummet i morse när jag kom, hela rummet va fyllt med manlighet, trevligt, och pondus hade han så det heter duga, det behövs på våran arbetsplats, hoppas han får jobba mycket.
Ska nu lägga mig och titta på film, kurera och vila, äta mycket onyttigt måste jag fast det verkar inte hjälpa, kan snart inte ha några kläder alls, allt bara hänger, fy vad jag känner mig bedrövlig.
Krutrut har i alla fall lagt ut bilder på hundarna, fina sörni. Gå in och titta, komentera och beröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0