Äckligt


I lördags morse va det översvämning i källaren, slambilen
kom och fixade detta. När allt va klart så började det komma upp flugor ur avloppen, både i köket och i badrummet. Jag tror att jag smällde minst 20 flugor sen hällde jag kaustiksoda i avloppen, det hjälpte föga. Nu är det lika många igen, jag håller på att få flugfobi. Förstår inte varför dom måste gå i mitt ansikte när jag sover? Dom skiter på dataskärmen och befinner sig hela tiden där jag är. Varför flyger dom inte ut? Jag kan inte smälla dom när hundarna är inne för dom blir alldeles galna och skäller som dårar när jag andvänder flugsmällaren. Jag håller på att bli galen men i dag ska dom bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0