Veckans fynd


Härlig ridtur i solskenet blev det nu på em, Kandi va lat och jag njöt av vädret så det blev en stilla tur på ca 1 tim. Fyndade kantareller på vägen, måste ta nån dag i skogen där, det fanns både blåbär, lingon och massor av svamp. Hundarna roade sig på stallgården, föresten roa och roa, Bruttan fick en kyss av stängslet i våras så hon är inte så impad av stället, ligger mest vid bilen och trycker, där behövs ingen inkallning minsann.


I går dansade Lotta och jag loss på aveny, det va jätte bra och vi hade super kul. Mötte upp hennes Joel sen på natten, tog en prommis till statoil och mumsade korv m bröd och räksallad mmmm.
När jag kom hem tänkte jag kissa hundarna, men dom dök under sängen och vägrade komma fram. M hm? Jag hittade mjukbrödspåsen på vardagsrumsgolvet så dom hade också roat sig.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad kul att roa sig, det är du värd!

Och att hundarna roar sig... ja, det får man ta :-)



Ha det så bra!

2008-09-01 @ 18:44:09
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0