Info.....

Jag har förstått att ni är nyfikna?
Har nu varit på första träffen på draghundskursen, åkte dit med ALLA nervtrådar i hela kroppen hopdragna och naturligtvis med tanken -VAD HAR JAG GJORT???



Hur som helst så åkte jag därifrån med ett leende på läpparna.
Nu ska det inhandlas sele, lina m, m. Och en intensiv klicker träning på ordet STANNA!
Vi ska inte åka skidor nästa träff heller, PUH! Jag lovar att tala om när det blir så att ni som vill ha ett gott skratt kan ligga i buskarna, vi ska tydligen hålla till i sidsjön.

Kommentarer
Postat av: Annika

När skidorna kommer på...ja då måste jag smyga i skogarna med videokameran.

Det är ett som är säkert!!!



Nytt foto!!

Vad FIN du är!!

Kram.

2008-12-18 @ 00:05:23
URL: http://acka.bloggagratis.se
Postat av: Maggie

YES vi kommer att vara i busken och kolla va så säker.....!!



HÄRLIGT att det gick bra, jag visste att hon skulle digga detta....

2008-12-18 @ 13:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0