GRRR

Va ner till polisen i morse, det går inte att göra polianmälat om det inte finns ett brott med uppsåt bakom, och det är ju ingen som vet? Gick hem och ringde försäkringsbolaget, inte utan krångel. Ärendet ligger hos inlösen och det tar minst 2 v för dom att skicka nån för värdering av bilen, kul.
- Du kan ju titta ut nån ny, sa hon.
Ja ha och om jag hittar nån i dag så tror hon att den finns kvar om 2 v???? Och hur mycket pengar får jag?
Ja ja det är inget jag kan påverka, tråkigt nog.
Hör gärna av er om ni ser nån bra bil, kombi.

Kommentarer
Postat av: lurd

tänk vilken otur du ska ha då!så typiskt va. men det löser sig serru!

arvid grymtar vid mitt bröst!

puss

2008-07-18 @ 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0