HMM


Va dårå? Får man inte göra nåt annat så får man väl gräva då, hur tråkigt kan livet bli?
Ja a jag känner mig som Liza nu, börja semestern med krångel och oro, kul! Jag hade ju planerat lite, men, men livet är inte alltid som man vill. Ska försöka göra det bästa av situationen men lusten har liksom runnit av mig. Önskar att jag hade en famn att krypa in i och bara gömma mig där ett tag, finns ingen sån heller, får väl gå på jakt då? Eller finns det en kanske?  Och nu regnar det igen!!!
Hur som helst så hittade vi smultron i dag, MUMS!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas den där famnen dyker upp där du minst anar det och att det är RÄTT famn.

Söt bild på hon som gräver sig ner till Kina... ha ha ha.

Njut av ledigheten du har! Det ska jag försöka hinna göra!

Kram på dig!

2008-07-16 @ 12:36:55
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0