Jiiiiiipppiiii!!!!

jag blev nyss uppringd av en förvaltare från uppsalakliniken, han satt och tog beslut ang fondansökningarna. Jag får 75% av summan betald: Yes, Yes, Yes vilken lättnad, 4000:- i stället för 11000:-, ska genast gå och köpa mig en triss. Puss till hela världen!!!!


Dagen började halv 7 med ett vrål från Nicolina. -DU HAR TAGIT MIN PLATS! JAG SKA LIGGA BREDVID SIIIW!!!
ÅH herre guuud va viktigt? Jag smög upp och satte på tvn för jag förstod att dom inte skulle somna om. Jag va jätte trött efter nattprat i telefon. Det blev tyst och när klockan va halv tio så kom dom och väckte mig. -Hungrig, ok gullungar, tack för sömnen. Dom har roat sig själva hela dan med att leka häst och härja vilt med marsvinen, det är ut och in hela tiden. Nu är det snart kväll och vi väntar på solen i morgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0