Sorgligt och kanske onödigt?


Förra måndagen skuttsade jag och en kompis upp en gammal bekant till mig på akutpsyk. Han mådde vansinnigt dåligt och frågade om jag kunde hjälpa honnom, naturligtvis gör man vad man kan. Vi satt där i 3tim efter att han anmält sig, och ingen kom, vi väntade och väntade. Han blev väldigt rastlös så till slut gick han, vi satt kvar en stund ifall han skulle komma tillbaka, det gjorde han inte, så då gick vi också. Jag har pratat med honnom några gånger under veckan som gått, senast i söndags, Han har varit i väldigt dåligt skick. Nu i dag fick jag höra att han har hittats död i sin lägenhet i natt. Min fundering blir, om han hade fått snabbare hjälp förra måndagen, hade han levat då?

Kommentarer
Postat av: lotta

hörde vad som hänt. mamma berättede. hua hemskt, sorgligt

2008-07-24 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0