Tyst, ensamt och lite sorg

På onsdagen gjorde vi inte så mycket, det blev mest lek med marsvinen, sen jobbade ju jag natt.

Eftersom Goa snälla Madde och jag löste varandra dom passen så fick barnen följa med henne hem och sova, det blev ju toppen det.

Torsdag och fredag badade vi hela dagarna ute i juniskär, super härligt och mysigt sällskap. På fredagen badade tjejerna ända till halv åtta sen slocknade dom som två klubbade i bilen. Jag kan säga att jag är mjuk i skinnet efter den natten, rena sandpeelingen i sängen.


Igår då?
Jo gatufest så klart!!!
Först ner på tivolit, Nicolina blev alldeles till sig på karuseller, lampor och discomusiken, hon visste inte hur mycket hon skulle hinna se samtidigt. Sen E-Type konserten, ungen hackade tänder i rena extasen från första stund till sista, hon va helt paralyserad. 2 ggr hoppade E-Type fram och vinkade åt henne, BARA HENNE! OJOJ vilken lyckad kväll.


Nu är party pinglorna hemma välbehållna i ramsele. Det blev lite tårtkalas eftersom pappan i familjen fyllde år. Lite klagan blev det när jag skulle åka men lovade att komma snart. Jag jobbar ju bara den här veckan, sen är det semester!!!

När jag kom hem låg ena marsvins honan död i buren, jag har nån slags skräck att ta i döda djur, får för mig att dom ska börja sprattla HUUA! Jag ringde Anita, min räddare i nöden, TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN! Hon har hjälpt mig med såna saker förut. Vilken tur att hon levde i morse annars har jag måsta göra en begravningscermoni och då har jag väl inte kommit hem ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0