Suck!


Ja då va den efterlängtade semestern här, och vad började den med? Jo ringa försäkringsbolag, åka och lämna bilen till verkstad, som tyckte att det inte va nån ide att laga? Få i väg skadeanmälan, va alldeles matt efteråt. Jag vill INTE hålla på med sånt här, jag vill ha min bil!!!
Jag hade ju tänkt åka till ramsele och ännu mer ville jag dit efter att ha pratat med Tina, Nicolina hade sagt härom dagen till henne. -Mamma! jag vill åka hem
Tina -Men du är ju hemma?
Nicolina med hög röst -NÄ Ä jag vill HEM till Siw!
Lill gumman, man kan väl gråta floder när jag inte kan hämta dom eller åka dit. Det är bara att hoppas att det går fort med bilen, jag längtar nåt hemst efter dom små kärlekarna.SUCK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0