Hoppas


Satt nästan hela dan i går och letade fonder och stiftelser där man kan söka bidrag, jag hittade några som är till det ändamål jag hamnat i. Så i dag har jag skrivit brev och postat, skrivkramp blev det.

Det verkar som om Liza kommer att ruinera mig, jag tror nämligen att hon har livmoder inflammation också, man kan bli deppig för mindre. Fattig som en lus och bara fattiga vänner men, men till doktorn måste hon, dom kan ju tvär dö av sådana åkommor. Hon har nu fått kraftig dos av c-vitamin och vitlök.

Mycket mer har det inte blivit i dag, har lite dåligt samvete för att Bruttan inte hinns med som hon borde, jag fick en rejäl utskällning av henne på fm. I morgon är det i alla fall 4 timmars spårning för henne, så då kommer hon att vara nöjd.

Väntar också på att få höra nåt om min son har fått en ny kusin, det va värkar i går och väldigt tyst i dag. Hoppas det inte blir så jobbigt för lilla Lotta. Spännande är det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0