Barn?

image77
Tänk att dom är barn hela livet, dom behöver inte planera eller organisera nånting för om det kör ihop sig så kan man ju alltid ringa till MAMMA!
Min son på 23 år ska flytta i morgon, men OJ! Man kanske behöver lite kartonger? mamman åker runt halva stan och till slut hittar hon några. Följer med till lägenheten, i och för sig inte så stor, MEN vilken röra, jag börjar att packa lite men känner hans irritation så jag tar mig samman och åker därifrån med ett leende på läpparna.
-Ring när jag ska komma och köra, har du nån bärhjälp?
-JA A!
OJOJOJ det är bara att släppa, han ordnar det säkert, ja det gör han ju, han är stor nu.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Oj Oj Oj, man blir aldrig för gammal för att klara sig utan sin mamma ;-). Min mams bistod med pengar nu när Vegas var till veterinären... tack och lov. Trodde man var högavlönad hos kommunen... Noha ha ha ha...
Jag? proffsig? Klart jag suger åt mig! Vem var det som skröt upp mig så tro...?

Kram!

2008-05-16 @ 20:49:44
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0