Grillkväll

image100
Solen sken och vi skulle grilla, allt va förberett och kompisen går ut och fixar köttet, jag går efter, skulle känna efter om det va för kallt att äta ute. Vi behövde inte ens fundera på det. Över staketet ramlar två killar, som såg skapliga ut, och en hund utan koppel, av kamphundsras? 5 min senare rasar dom två killarna i hop på gräsmattan och somnar, helt okontaktbara. Inte bara druckit sprit, va min tanke. Vi tar maten och går in, ringer polisen. Det tar 1 timme innan dom dyker upp och då har ena killen förirrat sig in i baksätet på min bil, förmodligen bekvämare än gräsmattan? Det kommer två polisbilar och tar med sig grabbarna, lilla chicago blev det här på gården.
Efter en dryg timme ringer den ena killen, han hade tappat nycklarna, och låter väldigt nykter, hur han fick mitt nummer vet jag inte. Det är allt annat än trevligt med såna här människor, om dom nu har tagit nåt mysko så vet man ju aldrig hur tokiga dom kan bli. USCHA! Törs man sitta ute nåt här i sommar tro???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0