Måttligt pinsamt!!!

image86
Nu börjar det mesta att knoppa sig och blomma, hundarna blommar för fullt. Dom går inte att ha i samma rum för tillfället.
Under sängen går bra, där är det endast ligg ställning som gäller, svårt att jucka, så det är bara att platsa dom där.
Ska det vara så här med två tikar, juckar dom verkligen så här på varandra? Det mest pinsamma va i kväll på prommisen. Jag böjer mig ner för att ta upp deras behov och vad gör dom? JO JUCKAR!!! på promenaden, vansinnigt pinsamt. Ska jag måsta gå med dom var för sig? Är glad för en kommentar från nån som vet.
Min granne har en han hund och i dag när min andra granne kom hem och öppnar porten så rusar hunden ut, hon blir förskräckt och springer ut. Hon hoppar och lockar till slut får hon in honnom i trappen, undra om grannarna såg henne där ute? :-) Dom hade glömt att låsa dörren och han kände naturligtvis lukten av mina tikar och skulle ut till varje pris. Ja a ni grabbar har det inte lätt.
image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0