Totalt förvirrad!

image63Va på rehabmöte i dag, det gick väl så där. Känner att det är absolut ingen som fattar hur vi har det på jobbet. Jag förklarade att det är faktiskt obeskrivbart man måste uppleva det för att förstå, vilket INGEN gör.
I alla fall när jag åker därifrån så kommer jag på att jag inte dragit kortet i p-automaten för utcheckning, sablarns! Jag ringer parkera när jag kommer hem, hon ber att få ringa upp för hon hittar inte mitt kortnummer???
Hon ringer efter en stund och talar om att jag inte hade checkat ut den 28/4 utan det skedde i dag alltså. Jamen man kan väl bli galen på sig själv! Jag skulle få tillbaka pengarna i alla fall, får väl sluta att dra kortet och se till att jag har parkerings pengar hädan efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0