1a advent


Hämtar gullungarna när jag slutar jobbet, små pratar i bilen.
Jag
- Tänk Nattis att du blivit så gammal, snart 7 år?
Nattis
- Ja a när jag är 21 är Nicolina 19?
Jag
- Ja och då är jag gammal så då kan du få min bil så att du kan skuttsa mig när jag behöver handla?
Nattis
- OJ! ända från ramsele?
Nicolina, med djupt sårad och lessen röst
- Siiw! SÄG ALDRIG ATT DU SKA BLI GAMMAL!!!!
Det fick jag naturligtvis lova.


Datanördar, efter lite adventspyntande.
Nu sitter jag själv med mina ljus och oroar mig över att dom är ute och åker i detta väder, hoppas dom smsar att dom är hemma snart.


Kommentarer
Postat av: missgranby

tack för kommentaren :)



så söta tjejer!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-30 @ 23:42:42
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Kicki

Kul att rå om gotjejerna!



Du får raka Bruttan på halsen då så det snygga halsbandet syns? Ha ha ha...

Du, på lördag är det brottning i Bergsåkers skola, om du vill komma och ta en fika och titta lite.

Ha det bra!

2008-12-01 @ 21:54:24
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0