FIXAD


Yes då fick jag datorn fixad, men det verkar inte som nån där uppe tycker att jag ska ha någon? Eller så har det bara varit en sån där dag ni vet, som allt bara far ur händerna på en?
Det första som händer när jag far ut från parkeringen och ska hem, BONK! Så åker burken i golvet, äsch det gick nog bra? När jag kliver ur och ska bära in den hemma så formligen flyger den ur mina armar rakt mot grannens bil och PANG! i backen. jag känner agressionen men lugnar ner mig med tanken att det finns tusentals nya på affären, plockar upp ALLA lösa plast delar + burken och går in med tanken att jag får fixa det där i morgon, orkar inte bry mig. Värmer kaffe, tar en halv cigg och pratar med en vän, har med andra ord landat. Jag lyckas, som ni ser, få alla lösa delar på plats + mig själv. Håll tummar nu att den funkar i morgon åxå.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vissa dagar är till för att bara ligga kvar under täcket och möjligen kika fram med ett öga...

2008-11-13 @ 07:30:17
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Pirjo

Men kära nån, vilket strul med datorn. Men jag ska hålla en tumme åt dig jag med. ( :

2008-11-13 @ 12:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0