Fullifan!

Va en av kommentarerna i går, det är så mycket fullifan så jag reflekterar oftast inte utan det är min vardag med Bruttan. I går kväll hade jag planterat om en stackars blomma, ja jag vet att det är fel årstid men den höll på att växa ur krukan. Jag hade sophinken framme och fick säga NEJ! ett antal gånger.
Bruttan har sin favvo plats under sängen, när hon blir sur så drar hon ur kontakten till sänglampan och tuggar sönder den, har väl lagat den en 6/7 ggr. Jag ser oftast att hon gjort det, hon har då koppartråd i skägget. Efter kvälls prommisen så dyker hon ALLTID in under sängen och gör kväll, inte i går. Jag gick som vanligt in och skulle tända sänglampan när jag skulle lägga mig, den lös inte. En låååång ramsa svordommar kom ur mig, hunden låg slokörad vid balkongdörren. Jag drar ut sängen, kontakten va hel MEN det låg en STOR jordhög under sängen, SUCK! Hur lyckas hon med allt????
Hon visste vad hon hade gjort, hon vågade inte krypa in och lägga sig föränn jag hade somnat, ändå ropade jag på henne, jag är ju en överseende matte med stort hjärta.


Så här såg hon ut, SKÄMMES!!!!



Det är så himlarns besvärligt när man gjort dummheter, vet inte hur mycket jag ska vrida mig och jäspa.
Svansen gick som en visp och matte kunde inte hålla sig för skratt.

I LOVE YOUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0