Ja vad säger man

Också Bruttan då!
Jag läste nånstans förra veckan:
Har du en speciell hund, vill den bli skådespelare? Skicka ett kort och berätta nåt tokigt din hund gjort.
Ja a jag kan ju skriva en hel bok snart, känns det som.

Stod uppe vid paddocken och kollade på barnen när dom red, så hör jag min galenpanna skälla och skälla, så där hjälplöst som hon gör när hon sitter i klistret. Jag vänder blicken ner mot stallet och hagarna, först såg jag inget MEN så ser jag ett hundhuvud sticka upp ur skit containern.

Hon hade hoppat ner och kom inte upp. Ja det va bara att klättra ner och lyfta upp henne, den va nämligen ny tömd, tur i oturen.

BAJS ÄR GOTT!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha, ha !

Ja, det kanske var tur att den var tömd den här gången ! Ha, ha !



Ha en bra kväll

kram

2008-11-07 @ 23:30:32
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad söt hon är din toka!

2008-11-07 @ 23:37:08
Postat av: Annika Larsson

Bruttan förnekar sig aldrig!!!! :-)

2008-11-09 @ 01:00:51
URL: http://acka.bloggagratis.se
Postat av: Maggie

ha ha! Bruttan måste bara vara bäst för dig! Du kan ju aldrig bli arg på en tjej som henne, det är ju Emilbus i henne så man skrattar ihjäl sig....

2008-11-11 @ 08:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0