Underbara!

Ungar med familj, det är min bästa själavård att vara med dom. Familjen består av: 1 par föräldrar, 2 barn, 2 katter, 4 hundar och 10/15 islandshästar. Vi har bara myst, myst & myst. Kom till sundsvall i kväll och jag tänkte att eftersom dom älskar små barn i alla former så måste dom få träffa Arvid. Vi svängde förbi och sa hej till honnom, han va inte på humör, arg heter det visst. :-) När vi satt i bilen på väg hem sa Nicolina:
- Siiiw, om du ska träffa Arvid nåt mer så stannar jag hemma hos dej.
- Jasså, varför då?
- Jag vill inte vara med såna där barn som bara skriker, jag vill bara vara med dom som skrattar och är glada.
- HMM Ok
Ja vad säger man?

Lite bilder på några härliga dagar

Oskar kom och sa hej


Kvällsfodring


Bad



Gympa tjejer




Frostig morgon promenad
Nicolina sa att jag inte skulle släppa lös Cayenne, jag gjorde det ändå, hm ska lyssna nästa gång för hon sprang hem på stört. Kineser är inga skogshundar, eller?




Ridskola


PUSS PÅ DEJ!


Soffmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0