Babbel


Känner mig känslomässigt utarmad, det är en del tunga saker just nu. Ena minuten tänker jag att jag ska försöka skita i det och nästa tänker jag att nä j--arns det är MIN rätt. Måste få mycket god energi nu så att jag orkar stå på mig. Vill inte känna mig som en pangad ballong nåt mer.
Har blivit sittandes mycket i telefonen två senaste kvällarna, både bra och dåligt, bra för att jag har fina vänner som jag får häva ur mig till och som stöttar mig, dåligt för att jag tycker att min lediga tid går försummad, borde häva mig ut. Men, men jag är ju faktiskt ute mycket annars och jag behövde verkligen dom här långa samtalen. Det har märkts väldigt tydligt sista veckan vilka som är riktiga vänner. Ni vet, KRAAAM på er.
Har tvättat i kväll och mellan maskinerna har jag letat och läst lag och rätt, tungt och krångligt.

I  morgon åker vinterdäcken på, jätte glad för hjälpen med det, skönt att slippa oroa mig för halkan.


I förrgår fick jag ett mms på en röd volvo som låg i diket, herre gud det va väldigt halt i ramsele, tur att det gick bra. PUH!
I morse ringde det igen, låååånga signaler, en ljuvlig röst i andra ändan som sa -JAG LÄNGTAR EFTER DIG!
- JA jag efter er också, JÄTTE mycket. och vet ni vad! Jag kommer om 1 1/2 vecka JIIIPPI!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0