En lååång dag


Vaknade 8:20 ja just ja klockan, vips så va den bara 7:20, det blir en lång dag det här. Lurvan sover djupt under sängen hon masar sig fram och byter plats till soffan vid nio. Åker och hämtar Maggie & Kompis, det är aktiviteter på hundklubben. Det var mycket apportering och hundarna får nosa på både döda och levande djur, lite läskigt tycker både Bruttan och kompis. Sen sköt dom ut fåglar och då ville Bruttan va med, hon hoppade och skrek som hon gör när hon ser fårvallning, alldeles tokig blir hon. Måste kanske testa om hon fixar det här med apportering, det är ju lydnaden det brister i, eller så har jag för stora krav?

Fågel


Kanin

Det känns bra att slippa ifrån björnskogarna på lv5 en dag, känns inte som om jag vill gå där uppe, men  björnen måste väl gå i ide snart? Det är så man längtar efter snö för då är det väl garanterat björnfritt, eller? Det räcker gott och väl med alla älgarna som klampar omkring där.

Kommentarer
Postat av: Kompis och Maggie

Tack för en Underbar dag. Tackar även för fina bilderna som du skickade till mig på Kompis och Bruttan. Klart vi skall köra apportering, det fixar vi lätt.

2008-10-27 @ 15:55:38
URL: http://kompis-maggie.dinstudio.se
Postat av: Nike

Hej, tack för dina fina kommentarer i min blogg, det värmer såmycket ska du veta. jag skriver så gott jag kan och jag är så glad och tacksam om det hjälper någon.

Jag kanske låter hård när jag säger att jag inte vill ha något ansvar för någons tillfrisknande, men så är det. Jag är bara rädd att någon lägger alltför stor vikt och tillit till mina ord och hoppas att jag eller mina ord ska kunna göra någon frisk från medberoende. Om jag sedan inte skriver lika mycket som förut så påverkar det hur personer mår, det är det ansvaret jag inte vill ha, förstår du hur jag menar?

Men det är så många som har bett mig fortsätta så visst ska jag göra det. Om än kanske inte i lika stor omfattning, betydande två inlägg vaje dag. Vissa dagar kanske det bara blir ett.



kramar

Nike

2008-10-28 @ 20:58:28
URL: http://nike.blogg.se/
Postat av: lotta

men vilka fina gobitar. mor min hälsar så gott. kram kram

2008-10-28 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0