Plask, plask


Regnet suger verkligen, och en massa annat också, ex begravningsbyrån skulle ringa och medela vad som sas på bodelningen, ingen ringer, min son mår dåligt och har blivit lovad hjälp, ingen ringer, har påmint en fd "vän" att jag vill ha tillbaka några saker, inget händer. Måste tjata på löne om att lönen är fel nästan jämt, fast man går på månadslön. Jag blir sååå utmattat trött på att behöva tjata på vuxna människor, sen fattar jag inte varför folk lovar saker som dom inte håller, kan dom inte låta bli att lova? Man slösar med andras tid och energi när man låter dom vänta.
Känns som om det behöver hända nåt kul snart, och det gör det ju föresten, adas har hallowen party den 1/11, där är det alltid värsta super partyn och jätte trevliga människor. Ska bli himlarns kul.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Svar: Jo, det känns ju faktiskt bättre då.. Tack för omtanken!

Kram

2008-10-16 @ 20:47:09
URL: http://mymymy.blogg.se/
Postat av: lotta

ja jobbigt när allt känns på tvären. huga siwa. du skulle behöva en semester. till turkiet med massage varje dag!! unna dig!

messade fredrik i helgen. mkt djupt. men jag tror han uppskattade det. känns bra

2008-10-16 @ 22:32:52
Postat av: Anonym

hua hua. trist. min plånka är oxå tom. herregud. vi har alltid mer räkningar än vad jag får ut nuförtiden. tur joel finns

2008-10-16 @ 22:48:57
Postat av: fia

tack snälla för den varma komentaren , det kändesbra att få höra det , och jag håller me dig det är ett så givande jobb fast svårt ibland på ett sätt man inte kan föreställa sig , men glädjen som man får måste få va det som är viktigast .

önskar dig en jätte trevlig helg .

2008-10-17 @ 09:53:29
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0