Varför?


Som jag sagt tidigare så va kontakten inte så bra mellan mig och min mamma, inte mellan mina systrar och mig heller och särskilt då INTE med min tvilling syster. Henne har jag inte pratat med på 20 år. Sist jag va till min mamma tror jag va när hon fyllde 65, om jag inte minns fel, jag har varit upp 2 snabba svängar och bara ståt i hallen efter det. Jag hade en nyckel till henne för länge sedan, den gav jag till min storasyster för typ 12/14 år sedan.
Jag har haft stora föraningar om att det kommer att bli mycket tjafs när våran mamma går bort. Och i dag kom det första.
Begravningsbyrån ringde och talade om att det va dom som hade hand om mammas begravning, i nästa andetag säger karln -Din storasyster säger att det har stulits smycken så nu är lägenheten plomberad.   Finkännslig typ det där?
Jag förklarade att jag inte har tillgång till lägenheten och att det va ju bra då att den är plomberad.
Det här är bara början.
Jag hade hoppats på att dom inte skulle hålla på nåt mer, trots allt, men det är väl bara att bita ihop.
Jag fattar inte att folk måste hålla på så här när någon dör, det hör ju inte till ovanligheten i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Lurdi

grrr känns så jävla typiskt!! vad faan har folk för problem. speciellt då någon dör! greedy!! att dom inte skäms. typiskt inkränkta bönder. eller är det typiskt thailand?hahahahha

2008-10-01 @ 16:40:54
Postat av: siwa

HA HA HAAAA! Ja a du lotten, där slog du huvet på spiken. Gose dej!!!

2008-10-01 @ 17:12:39
Postat av: Anonym

gullig du är! tack tack!! du en go tjej siwa!! bästa bästa tjejen!!pusspuss

2008-10-01 @ 17:24:06
Postat av: petra

oppps....

jag har det likadant jag med, jag har brutit konttaketn med min helsyster och med min hemska mamma.

Jag har tre halv syskon och de är bättre men jag har bara sporadisk kontakt med dem.

Visst är det jobbigt att han släkt och absolut de närmaste som bara vill en illa på alla vis.

tom sin egen mamma!

// petra

2008-10-01 @ 19:23:15
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/
Postat av: petra

hej!

tack för ditt inlägg, om du visste hur väl jag känner igen mig i dina ord!

Min syster ringde för ett tag sedan med en pålagd empati för min jobbig tid jag har nu, efter tag så kommer det ja väntat på, hon sa att jag ska vara tacksam för att hon ringer mig nu när jag är sjuk,

behöver jag säga ngt mer.

mamma hon önskade att jag dog och det inför mina barn!

Jag förstår mer än du anar , jag har oxå längtat efer en normal relation med min mamma har aldrig haft det och inser nu vid 41 års ålder att jag mår bäst av att inte ha någon relation med henne.

Min syster har en miljonär som sambo och sedan hon träffat honom och rör sig i de "fina" kretsarna så skäms hon över mig och alla andra som inte har pengar!

hon är helt vidrig, när jag påtalat detta så har hon sagt att jag är bara avundsjuk på att hon har det så bra.

ja jaa

´hon får tro det för jag varken vill eller tänker kommentra sånt snack!

Kram

Petra



2008-10-01 @ 21:21:03
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0