Wrestling

Såg på Kickis blogg på fm att det var brottningstävling i dag. Jag kände i hela mig vad kul det skulle vara att se. Så jag slängde mig i bilen och for med hopp om att få se hennes lille brottare sopa mattan med nån. Jag hann och YES han vann den lille. GRATTIS; GRATTIS!
Jag ville naturligtvis känna känslan av brottningslivet också, levde ju själv med det i 12 år och det är så himla fin gemenskap, periodvis så tycker man att man bor i tränings lokalen. När det nu va match så står man där och gungar och trycker naglarna i handflatorna så nästan blodet sipprar, tänk jag som inte alls är sport intresserad. Men när knattarna vevar med varandra och tårarna rinner av kamp då är det nåt speciellt. Dom är så himla underbara man vill bara krama dom. Tyvärr blev jag tvungen att åka så jag fick inte se nån prisutdelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0