Lessen dag

  

I dag har tårarna trillat av flera olika anledningar, ilska, sorg, dåligt samvete och för att jag har en mycket fin vän, alltså glädje.
Det har varit en riktigt lessen dag i dag och den sitter djupt.
Liza åker i morgon och min ångest är STOR, det MÅSTE bara bli bra, jag tror att jag kvävs. Usch jag vill inte göra det här men det är bara att bita ihop. Jag måste ju tro att det bli bra men det är svårt nu.
Sen har det hänt saker i dag som gör att lessamheten blir större, onödiga saker som jag inte för mitt liv kan göra nåt åt.
Nä fy nu ska jag gråta mig till söms, hoppas att det blir en bättre dag i morgon trots att Liza åker.                              

Kommentarer
Postat av: lotta

vart åker lillgumman då?? nån som ville ta emot henne eller bara jon blund?

2008-09-12 @ 10:46:22
Postat av: Maggie

Kramiz från mig, det blir nog bra.... även om det är tungt, ring ifall det kör ihop sig....

2008-09-12 @ 15:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0