Najtråd & silvertejp


När man inte har nån karl i huset så är bla, najtråd & silvertejp i alla fall några av mina bästa vänner. Det är ju absolut inte snyggt men grejorna sitter där dom ska.
Jag har haft bilen i 1 1/2 månad och har väl frågat 4 av mina nära manliga vänner om dom kan tänka sig att sätta fast 2 fästen så att jag får dit hundgallret. Ja a jo det ska väl gå, har dom sagt. Hundgallret ligger fortfarande där bak ouppsatt. Plastramen som nummerplåten sitter i hängde och dinglade när jag kom till skogen en dag, tejpen åkte fram. Fick nåt fel i framvagnen för 2 1/2 v sedan, ska på verkstan och kolla det i morgon, bilkillen har haft sem. I morse när jag for från ett möte på norrmalm så började det att skrapa och låta under bilen, ALLA glodde! Ja ha har kofångarn lossnat nu? va min tanke. Körde försiktigt hem, det var som tur va ett plastskydd som sitter under bilen, najtråden åkte fram.
Känner att jag är ljuvligt trött på sånt här små krångel. Det är nog dax att bjuda in en man i mitt liv men det är ju inte så lätt att hitta mannen med det stora M:et. Vet ni nån så skicka hit han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0