STOOOR SAKNAD!


ÅHHHH! Jag saknar er JÄTTE mycket, nu känns det som om det var himlarns länge sen. Har lovat Marie att åka med på tävlingen i helgen annars hade jag bums kommit. Saknar, saknar, saknar.

Lite kort som jag älskar:

Norrköping, islandshäst VM -05


Love youuuuu!


-Det gick att klippa luggen med den lilla saxen.


Snygg va?


Stor tjej


Per Gessle konsert i högbobruk -07, super trött tjej.


Spanar in ankorna


Den lilla sjöjungfrun


-HUUUU du bi jädd mig?


E-Type på gatufesten -08, paralyserad tjej.


Fläsian -06


På en sten i juniskär -08

Miss youuuu and Love youuu!

Kommentarer
Postat av: lotta

jätte fina bilder. den med trädet är jätte fin. lik sin fina mor dom börjar bli! pusspuss

2008-09-09 @ 08:51:14
Postat av: Anonym

Vi saaaaaknar dig också, känns som år sedan.........Fam nordin kan ju bli lite siw sugen lite nu o då!!!!!!! som du vet. KRAMAR från oss

2008-09-10 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0