Självklart Peter!


För ett halvår sedan samlade vi i bloggvärlden in över 100.000 kr till Barncancerfonden till insamlingen jag startade under namnet "Den jävla idioten".

Du kan skänka 50 kr direkt genom att sända ett SMS med texten Besegra 9 till telefon 72900.

Sabina skrev flera gästbloggsinlägg i bloggen Enbart. Hennes sista var också en av de mest gripande. http://enbart.blogg.se/2009/january/090117-enbart-gb-av-sabina.html

Jag hoppas att du vill sända några SMS och skänka pengar till Cancerfonden. Kopierar gärna texten och sprid den vidare.

Tack för att du bidrar. Sänd en extra tanke till Sabinas små barn! http://mittlivsabina74.blogspot.com/

Här kan du också beställa hennes bok som nyss kommit ut "Livet kan inte vänta"

Peter PC Carlsson

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Det är underbart att du stöder insamlingen, skriver och länkar. Men denna gång verkar intresset svalt. Efter en vecka har vi "enbart" dragit in 3.500 kr. Mycket, mycket mindre än jag hoppats på. Nåväl, var krona som har kommit in är en hjälp och värt att känna sig tacksam för.



Så var och en som bidragit skall känna att den gjort en viktig insats emot cancer.



Jag tackar också för att du nominerar mig tilöl månadens blogg. Dock är jag utom tävlen. Det är andra bloggar jag vill lyfta fram. Det gör ej min tacksamhet mindre. Jag känner en tacksamhet för din kommentar och din nominering. Tack!



Jag hoppas att du finner någon annan att nominera!

2009-04-08 @ 18:10:26
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0