Vår


Har vi fått känna på i helgen, på måndagen gick jag runt sidsjön och solen stekte verkligen, tänk vad glad man blir.
Bloggen har fyllt 1 år, glömde att säga grattis, glömmer allt nu för tiden känns det som och det är vansinnigt stressande. Det är också ett år sedan jag fattade att jag va sjuk, har gjort allt för att ta det lugnt men i bland går det inte. Enbart hade ett inlägg om sin utbrändhet, det är tio år sedan han blev sjuk och tydligen får man dras med det. Jag märker ju att jag tål inga måsten, ingen stress, måste skriva upp minsta sak för att inte glömma och jag vill inte lova nåt eller bestämma nåt för det kan bli ett måste. Jag gör det jag känner för för dagen, i går hade jag fyra samtal som jag måste ringa om på jobbet, blev helt slut senare eftersom dom var viktiga och jag blir så stressad av att jag kan glömma.


Den här damen har tillfälligt koppeltvång, hon stack från LV5 ner till södermalmsgatan, min kompis ringde och sa att hon va där GRRRRR! Hon får bara INTE lyckas med såna dummheter. Jag har nog varit en tråkig matte den här veckan?

Kommentarer
Postat av: Bjorne

Ja inte lätt när sådant händer men tror det är övergående,kul du har sett vitsippor,här inne i stan såg vi vita snöflingor i morse,nu får det vara slut på dåligt Sundsvallsväder,sommaren är nog kort i vanliga fall men undrar om det hinner bli någon här,ha en bra torsdag,

2009-04-15 @ 22:10:36
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Kicko

Gumman!

Du gav just MIG min diagnos för precis som du beskriver har jag känt i några år......

Så fort det blir KRAV får jag hjärtklappning.....

Jag mår så bra när jag får göra allt i min takt och bestämma kraven själv....

Jag trodde att jag blivit LAT......

2009-04-16 @ 07:36:28
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: petra

hmmmm

jag känner igen det du skriver och jag tål inga måsten jag heller inte sedan min BC och all cytostatika. Jag gör bara det som är bra för mig här och nu. och mycket blir fel det vill jag lova. Men det mesta är världsligt, och så länge ingen varelse kommer i kläm eller blir skadad av mina nej så fortsätter jag på min nya livsväg. Ska i väg på en Tina Thörner föresläsning i kväll. ska bli intresssant värre

Din Bruttan är helt hur söt som helst!!!!!

kram

petra

2009-04-16 @ 13:55:48
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Ja det skulle jag med,undrar vad det är på all pizza man ätit,för några år sedan tog dom en som har en kinakrog i Kristinehamn på soptippen när han sköt måsar och kråkor,på krogen var det en hel frysbox full med sammma fåglar,men han sa att han åt dom själv,så man kan undra,kram.

2009-04-16 @ 22:03:22
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Daniel

Din blogg med vårfina bilder och söta hunder gör m ej glad!

2009-04-17 @ 07:28:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0