Pinsammaste hundägaren!


Hade henne här i helgen, den lilla grisen, hon är som en gris i koppel, kan jag tänka mig. Glad, sprallig och alldeles ovetande om hur stark hon är.När vi gick sista kvälls prommisen i fredags så tog jag båda som alltid, tänkte inte på min onda hand. När vi kommer i brantaste, brantaste backen vid lillskolan så är det en valp som leker med sin Matte på fotbollsplanen. Bruttan och Peace blir över lyckliga, Bruttan känner valpen, dom börjar tokrusa nerför och jag känner att jag inte får stopp, släpper Bruttan och tar sikte på en lyktstolpe att vira kopplet runt, för att bromsa Peace men tji, det gick inte så jag ropar.
- HON ÄR JÄÄÄTTE SNÄÄÄLL!!!
Också släpper jag. Tjej stackarn blev livrädd, men jag fick fort ordning på hundarna och kunde gå hem och skämmas. Ingen mer prommenad med båda så länge handen gör ont.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det där har vi nog lite till mans råkat ut för. Två starka jyckar som samarbetar... då är man lätt minsann :)



Krya på din onda hand!

2009-08-18 @ 18:27:17
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Linda Q

Aj då...

2009-08-18 @ 19:15:14
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0