På Lindas begäran!!!

Jag skulle sälja ett marsvin i går, det visade sig att det hade ohyra. Jag med mitt föråldrade seende kunde inte se den pytte,pytte lilla ohyran. I dag lånade jag en lupp och då såg jag dom. Nu är djur och burar avlusade och herren i huset har blivit hämtad, han är utlånad till två damer som vill ha bebisar med han. Åh saknar han redan, han är ju den underbaraste charmör man kan tänka sig.


Försökte fånga damerna när dom tigger vid burkanten.


Mormor, mamma och bebisar, dom blir 2 v i morgon.


Också lillkillen då, han blev ju ensamen nu då pappa åkte i väg för att roa sig några veckor.


Också har vi katt familjen då, myser på köksgolvet.


mmmmmmmm namnamnam.....

Pappa tar hand om en stund.

Och sist men absolut inte minst, hon som är livrädd för att bli pysslad med. Lägger sig på den säkra platsen, så det är bara att kravla sig under sängen i fall man vill ha en bild på henne. Kommer inte för allt godis i världen. Huga om hon skulle måsta bli borstad eller nåt annat tramsigt.


Kommentarer
Postat av: Linda&Ebba

Aaww!

Tackar och bockar :D

2009-12-19 @ 01:29:54
URL: http://www.hundenebba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0