Suck!

Bilen är ett måste när man jobbar skift och inte har gångavstånd till jobbet.
Bilen är det bästa färdmedlet, tycker jag.
MEN den ska ju med fördel starta när man vrider om nyckeln, suck!
I går gjorde inte min det, den har klickat lite när jag ska starta den men gått i gång till slut, inte i går.
SUCKSUCKSUCKSUCK vad trött jag blir, den startar inte i dag heller. Vilken tur att min bilkille är på plats på verkstan i morgon, jobbar nämligen hela helgen, jag tror inte NÅN har lust att kliva upp på söndag morgon för att skuttsa mig till jobbet????

Kommentarer
Postat av: Häxmamman

Hmhm, jag vill inte vara dum att ta bort din tanke på att din bilkille kan fixa den där bilen på en dag ler



Har du funderat på att det är inte så konstigt att inte bilen startar, jag bara undrar, jag tycker den ser lite dragig ut, men säkert skön att åka i en varm sommardag Ler



Många kramar till dig

2009-01-10 @ 11:22:16
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0