Men av stress

Jag går ner för trappan på gården, till bilen, ser att det står en bil vid ena garaget. Sätter in hunden och mig själv, fipplar på och kollar några saker, startar bilen, lägger i backen och backar som om det inte fanns nån bakom BONK! Jag tar mig för huvudet och svär en lååååång ramsa. Kliver ur och ropar på killen i garaget - Hallå! Jag har növlat till din bil! Minnet är kort, vansinnigt kort ibland, jag blir galen på mig själv. Men, men dom här syndromen får jag väl dras med, jag jobbar hårt på att bara ha 1 sak i taget att tänka på. Tur att det är semester om 4 veckor.

I alla fall så skrattar killen, jag hade tryckt till bakdörren på en bil han skulle sälja men, men han är bilmekaniker så det va inga problem.

Kommentarer
Postat av: Linda&Ebba

Vilken tur i oturen!

Ta det lugnt, och trappa ner innan du går på semester. Och du, säg vart du parkerar nästa gång vi är på klubben samtidigt ;P

2009-06-14 @ 18:46:54
URL: http://www.hundenebba.se
Postat av: Anonym

Hoppsan så det kan gå !

Tur att han skrattade och inte blev arg i alla fall.



Och smörgåstårtan var jättegod kan jag tala om.

Blev hur mätt som helst efter bara några tuggor.



kram

2009-06-14 @ 23:05:26
Postat av: Nettan

Oj, mitt namn försvann !

Det var jag som skrev nyss. Ha ha !

2009-06-14 @ 23:05:58
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Annika

Kan man ha sådan tur??

Att de skrattar trots att man trycker in bakdörren??

Är han ledig? Ålder? ;-)

2009-06-15 @ 21:23:32
URL: http://acka.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0