Björnfrossa

Får man när Bruttans dagisfröken ringer och säger att det är björn på LV5, det finns fotobevis på spåren. Hon tyckte inte jag skulle gå dit för hon vill ha kvar Bruttan, Ja a det vill jag med. Jag letade bilder på björnspår och fick upp den här.

Det tycker jag va lite lustigt, flickornas pappa med sin jakthund Natars, ja han jagar björn.
Hittade bild på spår också.

Nä men ojsan det där va nånting annat "fniss".

Provar igen.

Så där ser dom ut sägs det, usch! Jag vill inte hitta några i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Nä helt allvarligt, kan dom ha vaknat nu redan..

Ska man gå och oroa sig över björnar också.. Suck.

Trevlig blogg föresten.

/Karro, Cino & Alf

2009-04-01 @ 09:35:07
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Hahahhaha april skämt är det ju...... Eller hur?

2009-04-01 @ 09:35:56
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag hoppas för allas skull att det är ett aprilskämt...



Kram Lisan

2009-04-01 @ 10:00:52
URL: http://www.krutrut.com/
Postat av: tina

Haha!!!!!Det var lustigt!!!Eller kanske inte, med tanke på hans STORA intresse. Hans kalender räknas ju före o efter björnjakten. Där emellan björnprov, björnfilmer, lukta björnbajs mm. Ja ett brinnande intresse......men det vet ju du ;) Ta det lugnt nu i skogen. Du får införskaffa björn pingla, det ska jag göra o sätta på hästarna. Dom använder det i Canada o funkar tydligen:) Kramen

2009-04-02 @ 21:11:52
Postat av: Anonym

Haha!!!!!Det var lustigt!!!Eller kanske inte, med tanke på hans STORA intresse. Hans kalender räknas ju före o efter björnjakten. Där emellan björnprov, björnfilmer, lukta björnbajs mm. Ja ett brinnande intresse......men det vet ju du ;) Ta det lugnt nu i skogen. Du får införskaffa björn pingla, det ska jag göra o sätta på hästarna. Dom använder det i Canada o funkar tydligen:) Kramen

2009-04-02 @ 21:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0