Lite av varje

For till hundklubben i kväll, inte för nåt särskillt utan bara ändå. Bruttan och Kompis fick umgås lite och det gör dom på bästa sätt. Hon blev lite halt så nu vet jag att hon har ont i ett ben, skönt att verkligen veta. Hältan gick över ganska fort så nu får hon ta det lugnt, ett måste även för henne. Tränade lite gå fint med Kompis, han kan så det är bara att köra på, Maggie däremot måste se till att ha typ en mandarin el dyl i munnen så det inte blir så mycket ord. "fniss"
 - Jag tycker om dig åxå! :-)

Sen ni så va vi och tittade på ev blivande kompis till Wilda, underbara små 2 v bebisar, titta och njut.


Vad tror ni om den lilla bruntigren?
Eller kanske silverflickan?
Hmmmm ska dit igen om 2 v så få se då.

Kommentarer
Postat av: tina

GUUUUUUUUUUUUUD Så söta! Kram

2009-03-13 @ 08:40:14
Postat av: Annika

Finns inget ljuvligare än kattungar!! :-)

Vad skönt att Bruttan är på g igen.

2009-03-13 @ 08:42:20
URL: http://acka.bloggagratis.se/
Postat av: Häxstickade mamman i Jämtland

Åh så söta de är, man blir alldels varm i hjärtat när man ser de små försvarslösa småttingar...



jag älskar min katt, jag kan snusa på han hur mycket som helst/Ha en trevlig helg och kram

2009-03-13 @ 09:25:24
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0