Många minnen HAHAHA

Jag rensade och sorterade i förådet i går. Sonen är ju vuxen och har ett eget föråd nu, så han kan ha sina minnen där. Jag har i dag suttit och gått igenom gamla pärmar och dagböcker m, m. Många minnen , glada som sorgliga, många namn på vänner som inte finns längre, några jag glömt och många jag minns, som fortfarande finns kvar. Ja a du Madda vi skulle ha läst några av dagböckerna tillsammans "fniss". Och Lotten, du ska få en av dom, den är sen stödetiden, minnen som du inte minns men dom får du av mig, att fortsätta minnas.

Bjuder på en gammal hit som va JÄTTE poppig -78

Några tänkvärda ord jag hittade i mina gömmor.

 Han planerade sin dag, sin vecka, sitt år, ja hela sin framtid. Men så kom livet emellan.

 En gång i livet måste man unna sig en riktigt fantastisk kärlekshistoria. Sen kan man leva på minnerna om den inte skulle vara i evihet.

Kommentarer
Postat av: lotta

men vad roligt siw. tack!

så kul med minnen o foton. älskar det! vi städade frådet häromveckan. mkt skoj. gamla barn grejjer. mkt kort som jag ska kolla igenom snart.

kram

2009-03-14 @ 15:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0