Stor oro!

Bruttan är sjuk, jätte sjuk och jag vet inte vad som hänt????? När vi kom från ramsele så for vi och skulle släppa hundarna i skogen, hon ville inte gå, bara satte sig. Hon som annars flyger som skjuten ur en kanon. Jag gick en bit med henne och hon vekav ner mot träden "lunkade VÄLDIGT sakta" vi fortsatte att gå. Ropade på henne efter en stund, hon kom inte, efter en halvtimme hittade jag henne ihopkurad i djupsnön bakom några buskar, det va mörkt och då syns hon inte. Jag fick bära henne till bilen, hon skulle varken gå in eller ut. Hon bara ligger men hon har ätit i alla fall. "Tror" att hon har ont i nåt ben? Har böjt och dragit men ingen reaktion men det visade ju inte Liza heller fast hon hade så ont.
Alla tips är hjärtligt välkommna.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Nä men fy, det där lät inget vidare! Hoppas att hon repar sig, inget kul när de drar sig undan, och Bruttan som är så pigg annars...



Krya på sig!

2009-03-06 @ 22:48:20
URL: http://kicki_a.blogtown.se
Postat av: Häxstickade mamman i Jämtland

Nej, stackars er...



Kanske har ätit i sig nåt, vår katt åt i sig råttgift och blev jättesjuk men vetrinären sa åt oss mata han med vatten ur en medecinspruta sådan som man ger barn i alvedon...



Katten, svettades så pälsen var alldeles blöt, andades häftigt, orkade inte gå, han var inte upp på 3 dagar, låg på samma ställe och tittade knappt upp...



han gjorde inga avföringar på dessa 3 dagar...



Jag var livrädd...



Hoppas att det går bra/Styrke och lyckokramar

2009-03-07 @ 08:38:21
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/
Postat av: Kicko

Ojojo, stackars liten. jag tror att hon har ont i magen.........=(

Lycka till......!

2009-03-09 @ 10:20:21
URL: http://www.metrobloggen.se/chrisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0