Trodde aldrig

Att jag skulle bli överlycklig åt att Bruttan drog i kopplet, i dag blev jag det och hon fick göra det, hon är alltså piggare. Hur olycklig kan man bli egentligen när man inte förstår vad som är fel?
Hon har ätit liggandes i soffan, hon har bajsat & kissat, inte haft nån feber, lunkat sakta krumryggad med svansen mellan benen, jag har fått lyfta henne i och ur bilen, jag har klämt, böjt och gått igenom hela henne?????
I dag har hon gått som "vanligt", hon lyfter svansen, hon har gått in och ut i baksätet själv men inne ligger hon mest under sängen så hon behöver vila, hon är lite stel i bakdelen. Jag har dragit slutsatsen av att hon måste ha legat tokigt i bilen när vi va till ramsele, kanske Ullabella låg på henne på nåt vis? Ja jag vet inte. Så fort plånboken tillåter så blir det en rönken på höfter och knän i alla fall.
Jag hoppas hon är så här snart igen.


Tack för alla omtänksamma sms och kommentarer!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Maggie

Guuud vad skööönt att se att det är på bättringsvägen. Älskade Bruttan, du som ALLTID är på fart och språng. Härligt att det ser ut som om det brukar!!

Kramaamizar

2009-03-10 @ 08:12:46
Postat av: Häxstickade mamman i Jämtland

Vad skönt att hon är pigg igen, kan det inte varit att hon fåtti sig råttgift i något hon slckat eller ätit i sig ute?



Kramar

2009-03-10 @ 08:51:29
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/
Postat av: petra

Härligt att höra att Bruttan mår bättre!

Det är jobbigt när ens älsklingar på fyra ben mår dåligt.

De kan ju inte med ord förklara vad det är.

tack för dina ord,det är en spännande tid framöver och samtidigt mycket som jag ska igenom. Men så är det och jag är glad att jag får göra det som ska göras både vikt nedgången och bröstop.

kram på er

// Petra

2009-03-10 @ 09:18:29
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/
Postat av: missgranby

åh stackars! hoppas allt blir bra! kram

*tack för skjutsen sist

2009-03-10 @ 09:33:15
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Tina o hans nordin

Så underbart att höra! Nicolina tyckte Bruttan skulle äta alvedon så hon blir bra ;) Hon /vi är "sduviga" o lite febriga båda 2 o knaprar alvedon =) o hon har väll kommit på att medicin inte är så tokigt..........Det hjälper! Kramar till er från oss

2009-03-10 @ 11:45:36
Postat av: Kicki

Vad skönt att hon är bättre!

2009-03-10 @ 21:33:34
URL: http://kicki_a.blogtown.se
Postat av: Kicko

Men vad HÄRLIGT!!!

Jag blev orolig jag också!!

Kram!=)

2009-03-11 @ 07:09:25
URL: http://www.metrobloggen.se/chrisblogg
Postat av: Madde

Usch det lät inge vidare. Men skönt att hon mår bättre. Kram på er!

2009-03-11 @ 09:58:56
Postat av: Anne

Skönt att se att din hund mår bättre!!!

Vi mår så dåligt av att vår små fyrbenta små älsklingar är sjuka!

Hoppas att allt snart blir bättre och att våren kommer snart!

Jag har sett snödroppar så det blir en ny vår även detta år.

Vi har haft barmark hela vintern...inte mycket snö att tala om, men solen har lyst sitt vackraste leende idag och det bådar gott...och inatt har vi fullmåne....inte mycket sömn med andra ord...

Nattinatti!

2009-03-12 @ 00:09:30
URL: http://levaidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0