Utmaning av häxmamman

1. Ta närmaste bok,slå upp sidan 18, vad står det ?

Han tystnade och så intensivt på oss i tur och ordning.

2. Sträck ut din vänstra hand,vad rör du vid ?

Vardagsrums väggen

3. Vad såg du senast

Mina marsvin

4. Utan att se efter,vad är klockan

23:30  riktig tid 23:25

5. Bortsett från datorn,vad hör du just nu ?

Tvn

6. När du senast var ute,vad gjorde du då

Kvälls prommis med hunden

7. Vad tittade du på innan denna undersökning

Häxmammans blogg

8.vad har du på dej?

Blåa långkalsonger å brun polo

9. Drömde du nått i natt ?

Vet inte

10.När skrattade du senast

För ½ timme sedan

11.Vad finns det på väggarna i det rum du befinner dej i

Hyllor med kort, lite saker och blommor

12. Har du sett nått konstigt på sistone ?

Nä inte som jag minns

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Kulig

14. Vilken var senaste filmen du såg

Beck

15.Om du blev mulltimiljonär,vad skulle du köpa då?

Massor antar jag

16.Berätta något om dej själv som andra inte vet?

Jag har fått vårhacka

17 George Bush

En fd president

18-19. vad ska dina barn heta Pojk-o Flicknamn?

Ska inte ha fler barn

20.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Var?

Nepp

21.Vad vill du Gud ska säga när du kommer till Pärleporten

Välkommen

Då var det att hitta någon man kan utmana, ta den den som vill.


Kommentarer
Postat av: Kicko

Jag antar utmaningen!

Ha en jättebra dag och pussa Bruttan!

2009-03-26 @ 08:30:16
URL: http://www.metrobloggen.se/chrisblogg
Postat av: missgranby

TACK jag hade en jättebra födelsedag! Har nyss bloggat alla fina presenter :) Kram

2009-03-26 @ 09:58:28
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Ja tragiskt med olyckor och synd om tågföraren,dom brukar hinna se deras blick innan det smäller och den är kvar för evigt,och utmaningen passar jag på,dom är slitsamma tycker jag,ha en bra dag,kram

2009-03-26 @ 10:18:46
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du e allt fin du! :)

2009-03-26 @ 11:41:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0