Bara vara

Ja det blev en oplanerad vecka i ramsele. Opererade ut glas ur handen förra torsdagen, det satt långt in så doktorn fick gräva på bra, ONTONTONT blev det och handen såg ut som en tennisboll så jag fick lov till att sjukskriva mig. Tina kom ner på fredag kväll och bara va hela helgen, tyckte att eftersom jag inte kunde jobba så kunde jag väl följa med hem, så så blev det.

Nikolina blev super lycklig, hon fick va hemma från dagis med mig, hon är ingen dagisunge hon. Det blev många skogspromenader.


En em/kväll på camp change, grillning i kåtan och äventyrsbanor.






Så här gör man i ramsele när man inte har nån som passar hund å barn. *fniss*


Också hästar naturligtvis.




Kommentarer
Postat av: Bjorne

Du är nog minst lika bra mormor som jag är morfar men har inte låst in varken Ella eller någon hund i bur,HAHA,ha de gott.

2009-09-12 @ 09:54:05
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Siw

HA HA HA Han tror att jag är mormor.... okey då:))

2009-09-12 @ 10:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0