Det får bli så här.....


Hon snuttar på sina tissar i smyg under sängen, jag stängde sovrumsdörren men DÅ satte hon i gång att skälla, hon som ALDRIG skäller??? Jag har kletat in tissarna med tee tree oil "smakar illa", hjälper det inte så får det bli tratt i natt.
Har kollat försäkringsvillkoren också, hon mår absolut bäst av att bli kastrerad men tyvärr är det en ekonomisk fråga för stunden. Så här står det i alla fall:
Försäkringen gäller inte för skador
som består i och/eller är en följd av
lynnesfel, beteenderubbningar (till
exempel skendräktighet), olater eller
nymfomani. Kastration eller sterilisering eller
komplikation till följd av sådana ingrepp om inte ingreppet var nödvändigt
på grund av medicinska
indikationer. Dessa ska vara dokumenterade
i veterinärintyg och
godkännas av Folksam.

Jag hoppas min goa vet kan hjälpa henne, håll tummar!

Kommentarer
Postat av: Pia

Håller alla tummar jag har.....

2010-08-17 @ 22:20:57
URL: http://mixtomax.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0