Hundliv

Har vi haft i dag, hundar, hundar å hundar. Men också några människor och himlarns trevliga såna. Vi har haft en super solig dag på kälarne camping. Tusen tack Kim med vänner! Det gör vi om. Hade gärna stannat några dagar på denna fina plats, nästa somma får det bli så.


Och jag fick träffa en Berger des pyrénées à poil long, hon lyfte lite varnande på läppen åt Bruttan. Efter en liten stund så kom hon och satte sig vid mina ben OCH!!!! hon lutade sig emot mig, mitt hjärta smalt. :D Pigg vaken och på G men ändå cool, me like!

Bambi och Bruttan

Bruttan däckade i bilen hem.


Och för att hon inte skulle skrika, pipa och gnälla heeela vägen dit så ssccch, vi tog med gosen i bilen, hon är nöjd bara hon ser den, den ligger annars på en hylla hemma som hon kollar in varje gång vi går ut eller kommer in.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0