I need somebody!!!

För ca 1½ år sedan satt jag och surfade runt och hittade en bild på en hund som liknar bruttan. Jag blev lite nyfiken och kollade vidare. Av en händelse så hade jag en kommentar här i bloggen från en tjej som har en SÅN hund. Vi har kommenterat och mailat lite. Nu är hon här! Ja inte riktigt här men nästan, och jag MÅSTE bara ta mig till henne!!! Jag söker en bil eller nån med bil så att jag kan åka och träffa henne HÄR. Jag jobbar natten i morgon men sen är jag ledig i 2 veckor, jag MÅSTE bara ta mig till henne!  Gå in här och kolla så får ni se en tjej som är högst ambitiös och framförallt imponerande med sina hundar.

Tankarna finns att skaffa en sån här hund, hmmm den som lever får se?

BILDEN ÄR LÅNAD

Kommentarer
Postat av: Pirjo

Himla fin vovve, och så lik Bruttan.

2010-08-12 @ 10:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0