Förkylning och bästa främmande

Har jag haft i helgen. Jobbade natt på torsdag, vaknade jätte hängig på jobbet på fredag så det va bara att gå hem. På lördag kom mina bästisar från ramsele. Tina skulle rida deffilering (islandshäst uppvisning) mellan loppen på travet. Jag for dit och kollade, det tog typ 3 min så va det över, men kul ändå.


Nicolina va ungefär lika pigg som mig så vi åkte hem och bäddade ner oss, dom andra va sociala och for på middag. Vi har myst med varandra och alla djur bebisarna i helgen, och jag fick fälla en glädje tår när dom små pärlorna säger: - Du är bäst i hela världen, ALLTID!!!   Ja men, det är ju ni med tusen pussar!


Titt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0