-27


Visst vill man ha vinter, när det ändå ska vara vinter. MEN!!! Nu är det bara för mycket...
Så fort jag har en ledig dag, hittills, så är det antingen -25 eller snöstorm... Jag har sån leda så jag kryper ur skinnet snart.


För att inte prata om den här damen, hon studsar i kopplet som en känguru. Nu fick hon vara på dagis med megafontratten, som tur va. Det första hon gjorde när vi kom dit va att RYMMA, jo visst. Full fart genom korridoren, upp på handtaget på dörren och ut. Ett tok rus ner mot vägen och sen upp mot skogen, tack gode gud för köttbullar. Jag måste komma på nåt som sitter ordentligt fast runt tass och ben så jag kan släppa henne, hon MÅSTE bara få rusa av sig. Nån som har några bra tips? Mottages tacksamt. Fast SNÄLLA lite mindre minus ute TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0