Glädje och tårar.


Pratade med en gemensan vän till mig och Tina, bestämde att åka till ramsele över lörda dag. Sagt och gjort, glädjen va stor när vi kom. Härligt att få mysa med tjejerna, jag kan ju inte åka nu när bilen är paj. Vi myste hela dagen, sen va det dags för mig att jobba efter långledigheten. Pratade med Tina på kvällen , Nicco hade sån längtan efter mig så hon hade gråtit förtvivlat och var alldeles otröstlig, dom hade ju velat att jag skulle stanna. Små älsklingarna, mitt hjärta brister när dom måste vara så lessna.

Nä nu blir det en tripp till skogen, bruttan har sååå mycket spring i benen efter denna krampkyla som varit.

Kommentarer
Postat av: Annika

Men då var det väl för väl att du kom upp.

När inget annat stämmer....



De skall vara glada att de har dig småtöserna!!!



Ha det bäst Siw!!

2010-01-11 @ 11:56:48
URL: http://acka.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0