Murre


Min fina Murre är sjuk!
Jag upptäckte på söndag kväll när han hoppade upp i sängen. Han var alldeles slemmig och dregglig runt munnen och luktade mer än pyton. Det blev en tripp till vet, när han öppnade munnen så va det väldigt inflamerat,
-Typiskt norskaskogkatter, har du otur blir det kroniskt.
Ja haa, jag är i alla fall glad att jag inte behövde avliva honnom. Han har inte kunnat ätit och druckit på flera dagar, men i dag äter han lite, lite men han äter. YES!!!
Nu blir det att borsta tänderna resten av livet, fingertuta och corsodyl, och lite tur förståss.

Kommentarer
Postat av: Pirjo

Jaaa! Va bra att han fått i sig lite mat äntligen. Då kan de bara bli bättre.

2010-01-14 @ 09:10:59
Postat av: Linda&Ebba

Sedär! Fler som borstar tänderna ser jag :-)

2010-01-15 @ 00:19:35
URL: http://www.hundenebba.se
Postat av: Annika

Nämen...

Vilken tur att det gick bra, hoppas att det fortsätter så. :-)



Själv fick jag åka in på akuten med Fanny igår.

Hon hade en spricka i foten och är numera gipsad!!

Hon får inte stödja på foten och skall därmed bäras överallt.

Då vet man ju vad man har att pyssla med framöver. :-)

2010-01-15 @ 08:16:32
URL: http://acka.bloggagratis.se/
Postat av: lotta

men lilla murre. det blir till att trixa med tandborstning! huahua.

hoppas han blir bättre lilla kissen.

o inte deprimerad kisse. puss

2010-01-20 @ 10:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0