Nu ligger vi i hårdträning!


Maggie har börjat gröntkort kursen och i går inhandlade hon skidpaketet. Jag ler med hela kroppen när jag tänker på vad jag utsatte mig för i fjol när jag gick draghunds kursen. :-) Men, men nu är det Maggies tur!!! Även fast asgarvet bubblar i mig nåt alldeles hemskt så försöker jag tipsa henne på bästa sätt. Så i kväll tog vi premiär turen på rakan nedanför södra, säkert och tryggt. Maggie är lite värre än mig, hon har nämligen inte åkt skidor sen hon var 12 år, hur länge sen det är tänker jag inte upplysa om. Det där med nymodighetens bindning och pjäxa va lite klurigt men sen gick det som en dans. Så nu kan vi vara med, i alla fall som två pajas maskottar. Hoppas ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Maggie

Ja ja ja.... men jag tror att vi tog det mycket galant igår,,, men snart så har jag nog "kläm" på bindningarna...

2010-01-18 @ 09:54:52
Postat av: Linda&Ebba

Vi håller anda... jag menar tummar & klor! Det kommer att gå galant!

2010-01-19 @ 00:49:39
URL: http://www.hundenebba.se
Postat av: Daniel

Spurtigt duktigt!



Har inte åkt skidor sedan 1992 typ.. torde va dags för comeback!

2010-01-19 @ 14:57:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0